fredag 18 februari 2011

inspiration


Det har varit lite dåligt på bloggfronten, det erkänner jag. Men jag känner mig lite oinspirerad. Men så, helt plötsligt när klockan är halv fyra på fredagseftermiddagen och man har en del skolarbete kvar som man borde tagit tag i igår klockan tretton och som man helst vill ha gjort innan klockan sjutton(eftersom det är helg sen) då kommer den. Inspirationen. Det är konstigt det där. Och suget efter att städa kommer också. Märkligt. Hursomhelst kom jag att tänka på ett finfint kök jag sett. Så himla fint. Där vill jag laga mat, där vill jag bo!



2 kommentarer:

  1. Underbart gulligt kök. Ser verkligen inbjudande ut och lite somrigt. Härligt lantligt liksom.

    SvaraRadera
  2. ja :) jag älskar matbordet och stolarna. Särskilt när resten av inredningen verkar vara vit och lite sådär halvstram.

    SvaraRadera