fredag 22 april 2011

En lång och bra fredag.


Hejhej. Nu var det allt länge sedan jag skrev. Jag har haft mycket i huvudet och behövde koncentrera mig på det jag gjorde, så enkelt  var det med det :) Jag har haft en stor delterminsredovisning som tagit mycket tid och kraft i anspråk. Nu försöker jag slappna av så gott det går i några dagar innan jag tar tag i pluggandet igen. Har sovit ut ordentligt och bara gjort roliga saker. 





 Som att läsa, plantera blommor, laga mat och påskpyssla.





Svärföräldrarna har varit på besök i några dagar. De passade på att smälla upp en trätrall över betonggolvet på balkongen - de är tokiga! Idag kunde vi sitta i 18 grader i shorts och linne och njuta av solen, mycket för att draget underifrån minimerats. Tack snälla svärföräldrar! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar