lördag 28 januari 2012

Grafiskt








Jag såg kläderna som hängde på tork mot mattan och tyckte det såg så fint ut.
Idag får jag hjälp i skolan av min käre sambo. Sedan går vi på inflyttningsfest. Men vi har lovat att gå hem före tolv. Vi övar oss nämligen på att lägga oss i tid. Något vi annars är väldigt dåliga på. Sista veckorna har vi lyckats lägga oss före tolv och en gång före elva. Vi tackar Alice för det (väldigt bra högläsningsbok den där underlandsboken). 

*******

Clothes drying. I´m off to school in a little while and later to a moving-in-party! I´m taking my man with me. He is helping me with some model building. Lucky me, it´s no fun going to school during weekends. But  now I´ve got company and that counts for everything!

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt fint, det blev ju som en tavla! Den där mattan funderar jag på till ena delen av vårt vardagsrum, den är himla tjusig tycker jag- och vimplar- det kan man ju heller inte få för många!

    SvaraRadera
  2. Slå till på den! mattan alltså. Den är fantastiskt skön under fötterna och passar så bra till allt. Nästan :)

    SvaraRadera