torsdag 17 mars 2011

Trött


Långa dagar och för lite sömn kombinerat med tusen bollar i luften, en sysselsättning som jag i ärlighetens namn är riktigt urusel på, har resulterat i en väldigt trött Fina. Här hemma kommer det nog inte ske några kreativa under på ett tag. Och om det skulle ske några kreativa under så hoppas jag innerligt att de sker när jag är på skolan och ska försöka bolla med alla de där bollarna.
Portfoliesammanställningar och cv-skrivande har varvats med praktikplatsansökningar och runtringningar, filmklippande, personligabrevskrivande, manifestläsande, manifestsammanställande och framförande, modellbyggande, bankbesökande, kolritande, idésprutande(nejnej, försök till idésprutande) och grupparbete. Och det där arbetet som ska vara klart om en vecka, vad ska det handla om? Jag dör. 
Men ändå. Mitt i all denna villervalla finns två saker som jag vet.

1. Vi har lånat massor med tusen kronor av en bank och kommer att köpa lägenheten!  Tjoho!
2. Imorgon kommer en superfin liten systerson och sover över. mysigheten!

Och de två sakerna är allt jag behöver veta just nu iallafall.

2 kommentarer:

  1. Oj oj... låter som att det är mycket nu. :-)

    Önskar dig en fin lördagkväll!

    SvaraRadera
  2. tack detsamma!(lite sent nu kanske).
    ja lite mycket är det, men det reder sig vad det lider ;)

    SvaraRadera