lördag 24 december 2011

Paketpyssel


Ja det kan ju verka lite sent att ta upp sådant här på självaste julafton men för länge länge sedan hade jag en idé om ett pyssel. I veckan fick jag äntligen prova den idén då vi har köpt en superfin flaska vin i julklapp till ena systern med svåger. Så här fint blev det.


Tygkanten dolde jag med en bit spets. Eftersom jag inte tänkte på att det kunde vara dumt att limma tyg över kanten på asken där locket sedan ska få plats, limmade jag på en bit pompomband för att avleda uppmärksamheten liksom..

Det var snabbt gjort det här. Så har du något paket kvar att slå in samt en gammal whiskylåda, lite tyg och textillim så är det bara att köra på!



2 kommentarer:

  1. Vilken jättefin idé. den ska jag minnas och bevara! önskar dig och de dina en underbar Jul *+*+***

    kramar Lycke

    SvaraRadera