lördag 11 februari 2012

Klippa klippa klippa



Jag var inne på Panduro i veckan som reade ut klippark med bland annat trädgårdstema. För att vara helt ärlig har jag ingen aning om hur man använder klippark och jag har aldrig scrappat. Men de var så söta och jag tänkte direkt på min mamma som är helt galen i odling och trädgård. Tillsammans med klipparken slank det visst ned lite annat papper också, för det var så fint. Det är rätt så ocreddigt att hålla på med scrapbooking, men det tänker jag ge blanka tusan i. Här sitter jag lyckligt och klipper och tänker mest på alla kort som kommer att dimpa ned i mammas brevlåda i år.


*******

I found some pretty cutout papers on sale in the craft shop this week. I really don´t know my way around these paper craft  things but the prints were so cute and got me thinking of my mom who loves gardening. It´s such a nice chore, cutting out all the little figures and thinking of all the pretty things I could use them for. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar