tisdag 21 februari 2012


Jag är lite i min egna värld just nu. Tänker mycket på olika saker. Saker som kanske händer. Eller inte händer. Jag är kryptisk jag vet, men jag kan inte riktigt vara okryptisk. Men jag dricker min dagliga kopp kaffe och försöker fokusera på saker jag måste göra. Som att läsa och skriva en massa, innan veckan är slut. Jösses vilken panik jag har.



 *******

I´m off to my own world for a while, thinking a lot of different things that might happen or it might not. I know I am bit a bit cryptical but it will pass. Meanwhile I am drinking my daily cup of morning coffee and trying to focus on things that has to be done. Like all the reading and writing that has expiration dates friday. I am panicking a bit right now. 

4 kommentarer:

  1. Något jag brukar försöka leva efter men har svårt att följa är.."en sak i taget"..och "att göra det enkelt" måste ofta intala mig sådant för att hitta lugnet och andan när det rusar omkring :)

    kramar Lycke

    SvaraRadera
  2. Fokuseringen är särskilt svår så här på vårkanten, jag vet, jag grubblar och tänker jag med,på stora saker som små, men vad vore vi utan våra tankar?!.. Kram till dig

    SvaraRadera
  3. Hej rara. en liten solig hälsning från norr ***

    ~Lycke

    SvaraRadera
  4. Rara ni! Vad fint att ni skrivit fast jag varit borta så länge, tackar och kramar och ni ska veta att det värmer :)

    SvaraRadera