fredag 7 januari 2011

Anthropologie leverans.

(..och temat verkar vara fåglar ser jag)


Bilderna är lånade från Anthropologie.

Jag fick mina efterlängtade prylar från Anthropologie idag, Först total lycka sedan lite ledsamhet - en av tallrikarna hade blivit kantstött i frakten. Trist. Jag får skicka tillbaka den och det verkar inte som att den tallriken som gick sönder finns längre. Typiskt och trist. Men den jag fick var så fin så fin! Och böcker fick jag också, och en fin kökshandduk, så helt tokigt blev det iallafall inte.


2 kommentarer:

  1. Hej Fina!

    Vad glad jag blev när jag såg att du skrivit om Mormor Magdas Därproducerade Glass!

    Tusen TACK för det. Hoppas du snart får möjlighet att smaka vår goda glass!

    kram Angela hos Mormor Magda

    SvaraRadera
  2. Hej Angela!

    Det var bara trevligt att se att glasskulturen lever i vårt land och på ett så piffigt sätt dessutom!

    Kram!

    SvaraRadera