söndag 2 januari 2011

Nytt år med en coctail.

Det nya året fortsatte att firas in i afton då jag fann den sista lilla sparade slurken cosmopolitan från igår i kylen. Denna lilla slurk hällde jag, tillsammans med en isbit,  upp i ett av mina finafina Catarina Giarimi glas. Det var så fint och rosa i glaset! Sedan tog jag itu med tavelupphängningen på en av väggarna här hemma. Det är så mycket jag tänkt göra dessa lediga veckor som ändå inte blivit av, vart tar all tid vägen? Till sovande tror jag. Jag har sovit som aldrig förr denna jul. Men ett par grejer har jag iallafall lyckats bocka av på att-göra listan. Och det är ju alltid något.





Bilder från Nordic Blends och PID
 Glasen jag drack cosmopolitan ur finns på bilden uppe till vänster. Jag tycker Flamingobrickan är så himla fin också men den har jag inte investerat i ännu. Samma gäller för low-ball glasen med vass/kaveldun runt... Nä jag tycker hela Caribbean Coctail serien är fantastisk! Ge mig!
                    







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar