måndag 3 januari 2011

Tillbaka till verkligheten.

Så började skolan igen och det tog emot lite måste jag säga. Jag skulle önska att jag kunde gå runt och skrota här hemma hela dagarna. Och vad jag längtar efter vår redan! Det är märkligt vad mörkret börjar kännas besvärligt efter alla julhelger. Fram till jul och nyår går det ganska bra för man har liksom allt det mysiga att se fram emot, men efter nyår är det som en enda lång längtan fram till påsk ungefär(som bäst, jag bor ju i norr) med undantag för ett par trevliga dagar, som semmeldagen och våffeldagen.

Apropå våfflor, tänk att ha den lyckan att få sätta sin våffelsmet i en Kitchen Aid. Det är min dröm. Den i mint... Jag vet, jag vet, den har man ju sett förr, men jag kan inte hjälpa det. Särskilt inte nu när jag vill ha vår, den är ju så pigg och fin!


Bild lånad av Bagaren och kocken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar